luni, 9 august 2010

Straziile copilariei mele.

Azi umblam cu rolele,prin orasul meu natal ,respectiv Craiova...mai precis pe straziile copilariieri mele,unde mi.a fost dat sa vad 4 copii care se jucau ,alergau si radeau...mi.au trezit amintirile, cele mai dragi mie...Cand ma jucam vara cu tovarasi mei Ana-Maria,Catalin,Iulia si altii.....vatea ascunselea....si cum am reusit sa intru eu cu bicileta anei in copac..sau cum furam corcoduse din copacii si ne injurau babele la geamuri, ei bine de ce zic ca mau bucurat copii astia....pentru ca in general toti copii cu varsta cuprinsa intre 5-10 ani viseaza la telefoane,hanna-montana si pc toata ziua....ei nu stiu alceva... Deci din punctul meu de vedere trebuie sa faci fiiecare lucru la varsta potrivita,si in primul rand sa iti traiesti copiilaria! PS: asta e un lucru care ma face fericita...copii care se joaca normal la varsta lor (asta in legatura cu un post mai vechii) .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu