miercuri, 14 iulie 2010

Sa intamplat asa ca orice alceva.Prima mea prietena, prima mea dragoste, lucruri care m.am scos din existenta mea banala, si singuratate.Pe ea am cunoscut.o intr.o zii de scoala...era copillu blond din banca din fata mea,era micuta,si fragila,se putea citi cu usurinta in ochii ei albastri..ne.am imprietenit usor si repede....tiin minte cum in clasa a.4.a obisnuiam sa mergem impreuna acasa si ne opeam la ea..ascultam queen si scorpions,dupa 2 ani am ajuns sa fumam prima noastra "tigara"care era o simpla foaie de hartie :)).Astea sunt amintirile pretioase cu ea.Dar sau dus, Astea sunt genu' de lucruri mici care ar trebuii sa ne faca pe toti fericiti nu calculatorul si hainele....sau prima dragoste....asta se simte atunci cand respectivul/respectiva te ia de mana si simti un fior in tot corpul.ASTA ESTE DRAGOSTEA.Am reusit sa pierd ambele persoane odata cu timpu' ,dar m.am acomodat cu chestiia asta.Oamenii buni gasiti dracu' lucruri mici pentru fericire ,nu telefoane si haine....astea's decat prostii.sarum'ana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu