sâmbătă, 10 iulie 2010

A pierde.

In ulimul timp am facut niste chestii de care sunt oarecum satisfacuta ..si oarecum nu.Dupa 6 ani de prietenie m.am hotarat ca e timpul sa imi shimb cercul de prieteni...acum nu garantez ca ce am facute bine,desi in ultimul timp m.am distrat enorm cu noi mei prieteni...mi.am schimbat anturajul din simplele motive :
-ma saturasesm sa fiu sacul lor de box
-ma simteam in plus
-intodeauna cand apaream eu "EA" devenea melancolica deci reveneam la prima chestie..
-eu fiind diferita eram "oaia neagra".
Cu toate motivele de sus am incheiat prietenia dar am preferat sa o inchei intr,un mod frumos, fara certuri si chestii dinastea am preferat sa ma distantez.
Deci in cazul in care veti vedea vreodata asta ..imi doresc sa stiti ca nu a fost usor si ca am oaresce regrete :).
Ziua buna ,Bullet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu